פיטנס דיפו  Fitness Depot

משלוחים חינם בקנייה מעל 300 שח

קנייה ישירות מהיבואנים

03-6006585

להשאר חטוב ויבש ולעלות במסת השריר?

המדריך השלם שיעזור לכם להעלות מסת שריר רזה ובמקביל לשרוף שומן, גם אתם חשבתם שזה בלתי אפשרי?

הדרך לגוף מושלם עוברת לרוב בפיצריה השכונתית:

המדריך המלא להגדלת היקפים ומסת השריר מבלי לוותר על הנאות החיים:

רבים ממפתחי הגוף סבורים בטעות שכדי להעלות את מסת השריר, להגדיל את היקפם ועדיין לשמור על אחוזי שומן נמוכים, עליהם להסתפק בתזונה הכרחית ולא נעימה במיוחד של אבקות, תוספי תזונה ושייקים, שלמען האמת, למרות היתרונות הגדולים שלהם, הם לא בדיוק מנת הבית במסעדת היוקרה הסמוכה.

למעשה, רמת אחוז השומן הרצויה בגוף משתנה מאדם לאדם ובהחלט ניתן לומר שאחוז שומן מסוים מתאים מאוד לספורטאי אחד ואילו אותו אחוז יהיה נמוך מדי או גבוה מדי לספורטאי אחר, כי האחוז הרצוי יושפע ממבנה הגוף, הגובה והמאפיינים הפיזיים האישיים של כל ספורטאי. לכתיבת המאמר הנוכחי נצא מתוך הנחה שכל אחוז שומן בגוף שנמצא מתחת לסף תשעה אחוזים, ייחשב כנורמלי ורצוי.

לשגרת חיינו כבני אדם יש השפעה רבה על האופן שבו אנו קובעים את תזונת הספורט שלנו, וההתנהגות הכללית שלנו לגבי אימוני כושר או לצורך העניין, מפחיתים אותו מעת לעת. ברור לכולם שספורטאי שאמור לעבור תחרות משמעותית, או להצטלם לסרטון פרסומת של חברה מוכרת, ייערך בהתאם, ויבנה תוכנית אימונים ודיאטה, שתעזור שיגיע לתוצאה הטובה ביותר. וכך גם כאשר מדובר בתופעה הפוכה. כשאנחנו בחופשה, או בחגים למשל, אנחנו מרשים לעצמנו “לשחרר” מעט את החגורה וליהנות ממה שיש לחג ולמאכלים הטעימים להציע. בהתאם לשגרת החיים ולאירועים השונים במהלך השנה נוכל להגדיר לעצמנו את אחוז השומן הרצוי, כאשר לפני תחרויות ואירועים חשובים אנו שואפים לאחוז נמוך ככל האפשר, כאשר בתקופות רגועות יותר, נוכל להרשות לעצמם להעלות מעט את אחוזי השומן.

בשורות הבאות נראה לכם כיצד תוכלו לשמור על אחוזי שומן נמוכים לאורך כל השנה, ובמקביל ליהנות מכל מה שאתם אוהבים. גם אם אתם בתקופה רגועה ואתם חושבים לתת לגוף שלכם לצבור קצת יותר שומן בגוף, דעו שאפשר לשמור על אחוזי שומן נמוכים, גם כשאוכלים קצת יותר, או נהנים ממאכלים שבזמנים אחרים לא תעז להכניס לפה שלך.

נקודות המפתח לשמירה על אחוזי שומן נמוכים בכל ימות השנה:

עֲקֵבִיוּת:

המפתח הראשון לכל הצלחה בחיים הוא, קודם כל, שמירה על עקביות מבחינת התנהגות אישית. ללא קשר לדיאטה שהספורטאי מעדיף, או לשגרת האימונים שלו, לאחר בחירת התזונה או שגרת האימונים הרצויה, יש להקפיד עליה באופן קפדני ועקבי. אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על עקביות כזו היא לתכנן מראש ולכתוב את תוכנית התזונה והפעילות הגופנית שלך. ממש כמו מערך שיעורים שתלמיד בית ספר בן 7 מכין כדי לדעת מראש מה מצפה לו מחר, הספורטאי שמתחיל שגרה קבועה צריך להעלות את התוכנית על הכתב, לתלות אותה במקום בולט ולטפל בה. כמסמך מחייב. ברגע שהספורטאי יתרגל, ויהיה מחויב לשגרת היום שקבע לעצמו, הוא יוכל לוותר על כתיבת המשימות וככל הנראה הן יהפכו לחלק בלתי נפרד משגרת חייו גם אם הן אינן רשומות יותר. הדף המחובר לדלת המקרר. לסיכום, נאמר שלא משנה מה המטרה שאדם מציב לעצמו בחיים, מבלי להקפיד על עקביות ותכנון נכון של מטרות ויעדים, סביר מאוד שהוא ייכשל. אם חשבתם שהעובדה שצמתם שלושה ימים בשבוע ואכלתם רק מאכלים מרוכזים, מאפשרת לכם “להתפרע” ו”לחגוג” עם צלחת או שתיים של פיצה מועשרת בתוספות עסיסיות, כי אתם בשמנים ” אוברדרפט”, תגלו מהר מאוד שזו טעות חמורה ושבקרוב מאוד תהיה נסיגה במאמץ הכושר שלכם. הגישה השגויה הזו, שספורטאים רבים טועים ועוקבים אחריה, למעשה מרחיקה אותך מהמטרה שלך. אם אתם רוצים ליהנות מהחיים ועדיין לשמור על מראה חטוב ודק, אנו ממליצים לכם לחלק את שגרת התזונה שלכם למערכת עשרונית לפיה תהיו מחויבים לכך שלפחות תשעים אחוז מהתזונה היומית שלכם יתנהל על פי תקן קבוע שיטה מוגדרת מראש (עקביות, זוכרים?…), ושאר עשרת האחוזים תוכלו לבלות עם חברים או לצאת עם בן הזוג למסעדה או לסרט. שמירה על שיטת הפצה כזו תבטיח לך עמידה טובה יותר ביעדים שלך ותחזוקה מתמדת של שומן גוף נמוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare
עגלת קניות סגור