פיטנס דיפו  Fitness Depot

משלוחים חינם בקנייה מעל 300 שח

קנייה ישירות מהיבואנים

03-6006585

המלחמה בשומן העודף לחודשי הקיץ

הכן את עצמך לחודשי הקיץ החמים, מעוניין להראות את הקוביות בבטן בים? טיפים שיעזרו לך להשיג את המטרה ולהיות מוכן לקיץ הקרוב


להיפטר במהירות משומנים מיותרים – ומשליח הפיצה שלכם…

לאלה מכם שאולי לא שמו לב, ועדיין לא החליפו את הטרנינג המחמם בטריקו צמוד, הקיץ הישראלי כבר פה.

עם השמש החמה, חופי ים עמוסים ברוחצים, מוכרי הגלידה וכל הבנים והבנות היפות האלה שנראה כאילו נלקחו ממגזין אופנה.

החורף שעבר עלינו בשנה האחרונה בהתכרבלות מתחת לפוך המחמם, הביא איתו כמות יפה של גשמי ברכה וגם לא מעט קילוגרמים של שומן מיותר.

אין צורך להיבהל כל כך, הגוף האנושי בנוי כך שהוא צובר מעט עודפי שומן כרזרבת אנרגיה בתקופת החורף, והאשמה שאתם מרגישים כשאתם מחפשים את הקוביות בבטן של הקיץ הקודם, היא לא רק שלכם.

אז כדי להוציא אתכם מהדכדוך ורשות האשם המיותרים, וכדי לוודא שתוך זמן קצר תוכלו שוב להסתובב על חוף הים בחזה מורם ועם שרירי בטן מעוצבים, ריכזנו עבורכם מספר עצות וקווי הנחייה לביצוע דיאטת מעבר שתכין את הגוף שלכם למראה הנכון.

 

דיאטת הקסמים שלכם….היא לא באמת עובדת:

אם אתם מחפשים איזה כדור להצמחת שרירי פלא  או גלולת קסמים לפיתוח רזון מואץ, כדאי שתוותרו על קריאת המאמר הזה, כי הוא לא יספק לכם את התשובות שאתם מחפשים.

אם אתם שייכים לחובבי הישיבה בבארים על החוף וטיפוח כרס הבירה העגלגלה הבאה בעקבות הישיבה הזו, וותרו על המאמץ הכרוך בקריאת המאמר, הוא לא טעים כמו בירה ולא מהנה כמו סככה על חוף הים.

מאמר זה מיועד לאלו מכם המקפידים על טיפוח הגוף שלהם באופן קבוע, אלו השומרים על אכילה נכונה ותרגול גופני ואימון לאורך כל השנה.

הוא מיועד לסייע לכם להפחית את רמת השומן שהגוף שלכם צבר במהלך חודשי החורף ולהחזיר לכם את המראה החטוב והסקסי שאתם כל כך אוהבים.

במאמר נביא עבורכם קווים מנחים ראשיים לביצוע דיאטה ואימון, כאשר שמירה כללית על קווים אלה הוכחה כיעילה בבדיקות שנעשו על קבוצות ומנסיונם של מאמנים מקצועיים בארץ ובחו”ל.

מבנה הדיאטה מורכב מארבעה עקרונות בסיסיים:

  1.     תזונה נכונה ומאוזנת
  2.     שימוש נכון בשתיה והידרציה של הגוף
  3.     אימון לב-ריאה ומשקולות
  4.     שימוש בתוספי אנרגיה לשריפת שומנים   

לאכול הרבה זו לא בהכרח מילה גסה כשמדובר בפיתוח הגוף – על התזונה:

קווי ההנחיה הבסיסיים לתזונה בדיאטה המוצעת, כוללים שינוי הרגלי האכילה ובניית דיאטה יומית קבועה, המאזנת בין שילוב של חלבונים, פחמימות וחומצות שומן הכרחיות לפעילות הגוף.

שריפת שומנים מתבצעת בעיקר בתוך השרירים וכן חשוב לספק לשרירים את האנרגיה הדרושה להם מבלי לפגוע בגודלם ובמסה שלהם, שכן אנו מעוניינים במראה שרירי ובעל נפח ולא בדיאטה לאיבוד שומנים כללי והרזיה סתם.

הדיאטה המוצעת איננה כה פשוטה ליישום משום שהיא דורשת ויתור על רב המאכלים שאתם אוהבים בדרך כלל והתמקדות במזונות המספקים באופן מבוקר את הצרכים השונים הנגרמים כתוצאה מהגברת תכיפות האימונים ורמת הקושי שלהם.

באופן כללי אימוץ הדיאטה הזו מצריך אכילה של בין חמש לשש ארוחות ביום לפחות, כשמתוכן שלוש הן הארוחות הסטנדרטיות ושלוש הן ארוחות ביניים הבנויות כמנה מוקטנת של הארוחות העיקריות.

ריבוי הארוחות מגביר את חילוף החומרים של הגוף ומספק רמה סבירה של חומרים תזונתיים ואנרגיה עבור רמת הפעילות המאומצת שתבצעו במהלך ששת השבועות הבאים לפחות.

בדיקה שביצענו העלתה כי התוצאות הטובות ביותר היו כאשר הרכב המזון חולק לשתי מחציות של היום כאשר דגנים עשירים, ועמילנים הוכחו כטובים ויעילים במחצית הראשונה של היום בעוד שבמחצית השניה היה יתרון דווקא לירקות טריים ולחלבון מן החי כמו עוף ודגים.

כל הארוחות חייבות להכיל לפחות מנת חלבון אחת, כאשר בבוקר אפשר להשתמש בביצים ובתוסף מי גבינה כמקור איכותי לחלבון, בצהריים ניתן לצרוך חלבון ממקור של בשר מן החי (עוף ודגים הם המומלצים ביותר), ובסיום היום מומלץ לצרוך חלבונים בעלי טווח עיכול ארוך כמו תוספי קזאין, המספקים רמת חלבון גבוהה לשעות השינה.

בשוק קיים מגוון רחב של תוספי אבקות חלבון על בסיס מי גבינה בטעמים שונים ומגוונים וכל אחד יכול לבחור את התוסף המועדף עליו.

זכרו כי התמדה בדיאטה תזונתית כזו היא איננה כה פשוטה במיוחד כאשר ישנם כל כך הרבה פיתויים טעימים מסביב.

מותר מדי פעם לחטוא קצת ולאכול מאכל שממש עושה לכם את זה אבל לעולם אל תאבדו שליטה. איבוד שליטה כזה עלול בכמה דקות של זלילה להוריד לטמיון כמעט שבוע של עבודה קשה והתמדה, ולעיתים אף יותר מכך.

לשתות ולהנות מהשמפניה של הטבע –  על ההידרציה:

מעצם היותה של הדיאטה המוצעת עשירה כל כך ברמות החלבון המשולבות בה, יש צורך אמיתי להעלות את רמת צריכת המים של הגוף וגרימת הידרציה מוגברת של המערכות השונות.

באופן נורמלי צורכים אנשים חלק לא מבוטל מהמים שלהם דרך המזונות שהם אוכלים. למעשה אין כמעט מזון שאיננו מכיל כמות כזו או אחרת של מים.

אולם להבדיל משתיה, כאשר נספגים המים שבמזון במערכות הגוף, הגוף מייצר תחושת רעב כתוצאה מצמצום נפח הקיבה והליכים הורמונליים אחרים, כאשר בפועל מה שדרוש לגוף הוא רמת נוזלים גבוהה יותר.

לכן גם אם יש לכם את כל הסיבות שבעולם מדוע אתם לא באמת צריכים לשתות מים, וותרו על התירוצים ופשוט שתו מים. הגוף שלכם יודה לכם מאד כאשר תעלו את רמת הקושי ואת תכיפות האימונים שלכם.

YO…PUMP IT UP…PUMP IT  – על סיבולת לב-ריאה ואימוני משקולות:

לא נדון פה בסדרות אימוני המשקולות של כל אחד מכם, משום שלכל אחד רמת אימון ורמת יכולת שונות.

בשלב הזה אנו נדגיש בעיקר את הצורך באימון הקשור לסיבולת הלב שלכם. אם חשבתם שנביא לכם פתרון קסמים שאינו כולל אימוני סיבולת לב-ריאה אתם יכולים לשכוח מזה.

הגוף שלכם נמצא כרגע במאזן קלורי שלילי המתבטא במראה שלכם במראה, ולכן שגרת האימון שלכם צריכה לכלול פעילות סיבולת לב-ריאה אירובית לפרקים של לפחות 20 דקות בסיום כל אימון משקולות.

העדיפות לביצוע הפעילות דווקא בסיום אימון המשקולות היא בגלל שכך שורף הגוף עודפי גליקוגן שנוצר בשריר באימון ולא מאפשר המרת הסוכר הזה לשומן.

אימון המשקולות צריך להיות מאוזן ולכלול משקולות גדולים מספיק כדי לאמץ את השריר אך לא גדולים מדי כדי לא לגרום לפגיעה בשריר.

זכרו כי לא התאמנתם באינטנסיביות כזו בתקופה האחרונה ועליה דרסטית ופתאומית ברמת הפעילות, עלולה לגרום נזקים לא מבוטלים.

הפעילות האירובית המומלצת צריכה להתבצע פעמיים ביום, בין שלושה לחמישה פעמים בשבוע. אם אתם לא מאלה היכולים לרוץ, אפילו הליכה ברחוב בקצב מהיר תעשה פלאים בכל מה שקשור לשריפת השומנים שלכם.

להכניס קצת פלפל לחיים זה לא מה שחשבתם – על תוספים לשריפת שומנים מוגברת:

ראשית חשוב לנו להדגיש כי שימוש בתוספים לשריפת שומנים מצריכה בדיקה רפואית מקדימה ואין לצרוך אותם ללא בדיקה כזו. התוספים לבדם אינם מיועדים לשריפת שומנים עצמאית, הרי אם זה היה המצב היו כל נשות העולם עומדות בתור לרכוש לעצמן שק אחד או שניים לפחות.

התוספים הינם חומרים המסייעים להליכי חילוף החומרים ושריפת השומנים המבוצעים על ידי הגוף באימון גופני, והם מאיצים אותם ברמה מסוימת המגיעה לכעשרה עד חמש עשרה אחוז יותר משריפת שומנים ללא צריכה של תוספים כאלה.

עשרה אחוז נשמע לכם מעט? אולי….תלוי בכמה אחוז התרחב היקף המותניים שלכם בחודשים האחרונים.

על סוג התוסף המועדף עבורכם תאלצו להחליט בעצמכם. בשוק קיימים מספר תוספים כאלה וכל אחד יכול לבחור את המתאים לו לאחר התייעצות עם המאמן האישי או חברים.

בכל מקרה יש לזכור דבר אחד חשוב – צריכת התוספים מחייבת שתיה מרובה והעלאת רמת ההידרציה של הגוף כיוון שרב התוספים מכילים קפסיצאין, שהוא הרכיב הפעיל בפלפלים חריפים.

הצטברות מוגברת של הרכיב בגוף ללא הידרציה מובילה לעליה בחום הרקמות ועלולה להסב נזקים מקומיים (דמיינו מה קורה ללשון שלכם כשאתם אוכלים פלפל ממש חריף.)

ליפו 6 BLACK לשריפת שומן אופטימלית 

לסיכום רק נאמר כי לא הבאנו כאן מתכוני דיאטה או אימון כיוון שיעילותן של דיאטות מתכונים משתנה מאדם לאדם. במאמר זה בחרנו להביא כאמור בהתחלה רק את הקווים המנחים לביצוע דיאטה בתקווה שתשכילו לבצע אותה נכון ובצורה אשר תשלח אתכם בקיץ הקרוב אל חוף הים או אל שפת הבריכה העירונית, בריאים, יפים וחטובים מתמיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare
עגלת קניות סגור